2018-07-08

Antras Žingsnis

Išmesk visus lūkesčius


Kaip, tavo manymu, atrodo išsilaisvinimas?
Ko tikiesi iš jo?
Kaip įsivaizduoji besielgiantį išsilaisvinusį žmogų?
Kaip tai atrodo?
Ką tau tai duos, ko viliesi?
Ko nenorėtum?

Išrašyk visa tai ir ištirk. Raktas yra tavo nuoširdumas, surask visus lūkesčius ir išrašyk juos, tuomet paieškok užslėptų lūkesčių.

Išrašius viską, sutik, kad lūkesčiai yra kliūtis pamatyti tiesą, todėl palik juos, tikslu pažvelgti šviežiomis akimis. Jeigu toliau laikaisi lūkesčių, grįžk prie skyriaus apie baimę ir pažvelk, kas yra už jų. Kas ten yra, kam kyla grėsmė?

Visi lūkesčiai, nesvarbu ko tu tikiesi, yra ne tai, kaip iš tiesų viskas bus. Kiekvieną kartą, kai jautiesi užstrigęs, grįžk prie lūkesčių. Jeigu yra kažkas, ko tikiesi įvyksiant, tačiau taip nėra - tai visuomet lūkesčiai.

Lūkesčiai ne padeda, o trukdo.
Dažniausi lūkesčiai: jei tik atsibusčiau, viskas visada bus lengva ir gražu, tai kančių galas... mano charakteris pasikeis ir aš tapsiu daug geresniu, nei esu dabar... viskas pasidarys viena, aš galesiu kontroliuoti geriau kas man atsitinka... aš tapsiu laisvas nuo nemalonių emocijų, aš niekada nebebūsiu piktas ar liūdnas... man kiti lenksis, aš tapsiu įžymus ir žmonės kreipsis į mane išminties... Taip pat kad turi atsitikti kažkoks ypatingas įvykis, speciali būsena, kad turi būti kažkoks žymus pasikeitimas...

Visi šie lūkesčiai yra proto išmąstymai apie tai, ko protas negali aprėbti, tai geriau ir nesistengti, o tiesiog paziūrėti, kas ir kaip yra.



(Nuotrauka- Narimantas Ciunaitis, Portalas)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą